Vastaamalla voi vaikuttaa
Tutkimuksiin osallistumalla voi vaikuttaa yrityksissä tehtäviin päätöksiin, oli päätöksenteon kohteena sitten uuden shampoon tuoksu, uuden muropakkauksen ulkonäkö tai kokonaisen yrityksen strategian uudistaminen.
Kun tutkimus hoidetaan ammattitaidolla ja vastaajien valinta tehdään oikeanlaisin tilastollisin menetelmin, saadaan aikaan luotettavaa tietoa päätöksentekijöiden tueksi. Iro Researchin tekemien tutkimusten avulla yli 100.000 suomalaista pääsee vuosittain vaikuttamaan isoihin tai pieniin päätöksiin. Ole mukana vaikuttamassa!
Vastaajan anonymiteetti ja tietojen luottamuksellisuus
Kaikki tutkimuksiimme vastaavat henkilöt voivat olla varmoja siitä, että kaikkia tutkimusvastauksia käsitellään luottamuksellisesti, eikä vastaajan nimi- tai yhteystietoja yhdistetä tämän vastauksiin missään tilanteissa ilman vastaajan erikseen antamaa suostumusta. Vastaajien nimi- tai yhteystietoja ei myöskään luovuteta edelleen millekään kolmansille osapuolille tai käytetä minkäänlaisiin myynti- tai markkinointitarkoituksiin. Noudatamme toiminnassamme tinkimättömästi kansainvälisen markkinatutkimustoimistojen liiton (ESOMAR) sääntöjä. Tutkimusrekistereitä käsitellään yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti
Tutkimussivuillamme käytämme evästeitä mittaus- ja tutkimustarkoituksiin. Evästeitä käytetään tutkimusten ja tiedonkeruujärjestelmän toimivuuden parantamiseksi. Evästetunnisteita ei yhdistetä sivuston käyttäjän henkilö- tai yhteystietoihin.
Arvonnoissa voittaneita
Useimpiin tekemiimme tutkimuksiin liittyy vastaajien kesken suoritettava palkintojen arvonta.
Julkaisemme voittajien nimiä Iro Researchin Facebook -sivuilla