Ostokäyttäytyminen
Kuuntelemme asiakastasi herkällä korvalla – ja jalostamme kuulemamme konkreettisesti hyödynnettäväksi asiakasymmärrykseksi, johtamisen työvälineeksi.
Mikä saa asiakkaan ostamaan? Millaisella viestinnällä ohjaamme päätöksiä ostopolun eri vaiheissa? Miten tuotekategoriaamme jäsennetään ja miten ostajat suunnistavat siellä? Millaisilla kriteereillä eri vaihtoehtoja arvioidaan ja valitaan?
Tutkittu tieto tarjoaa painavaa näyttöä tuotteidesi toimivuudesta. Se myös herättää kiinnostuksen ja tukee asiakkaasi toimintaa konkreettisesti. Meiltä saat eväät, joilla muotoilet myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen toimivaksi. Tracking-tutkimukset kertovat toimintasi onnistumisesta ja muutoksista markkinoilla, kilpailutilanteessa tai asiakkaiden odotuksissa tehokkaasti ja nopeasti – jotta voit reagoida heti.
Palvelemme esimerkiksi näissä:
- Markkinointikonseptin tutkimukset
- Hinnoittelututkimus
- Kategoriatutkimus
- Ostopolkututkimus
- Shopper-tutkimus
- Tracking-tutkimus
- Markkinadynamiikan tutkimus