TUTKIMUKSET / 1.09.2023
Elintarvikealan vastuullisuus -tutkimus on valmis, tilaa omasi
- Mitä vastuullisuuteen liittyviä tekoja kuluttajat tekevät arjessa?
- Mitä kuluttajat ajattelevat elintarvikealan vastuullisuuden tarkoittavan?
- Mitkä vastuullisuuden osa-alueet ovat tärkeimpiä?
- Miten hyvin vastuullisuusasioiden hoidossa on onnistuttu?
- Kuinka vastuullisena elintarvikealan yrityksien toimintaa pidetään?
- Kuinka ymmärrettäviä elintarvikepakkausten vastuullisuuteen liittyvät merkinnät ovat? Mitkä ovat tunnetuimmat ja eniten ostopäätökseen vaikuttavammat merkit?
- Kuinka helppoa ostotilanteessa on tunnistaa vastuullisesti tuotettu elintarvike ei-vastuullisesti tuotetusta elintarvikkeesta?
- Mitkä asiat pakkausmateriaaleissa, pakkauksen valmistuksessa ja käytössä vaikuttavat eniten vastuullisuuteen?
- Kuinka läpinäkyvää ja ymmärrettävää elintarvikealan vastuullisuusviestintä on?
- Mistä vastuullisuuteen liittyvistä asioista yrityksien tulisi viestiä enemmän?
- Kuinka moni suomalainen luottaa siihen, mitä elintarvikealan yritykset kertovat vastuullisuudestaan?
- Minkälainen viestintä lisäisi eniten luottamusta elintarvikealan vastuullisuustekoihin?
Näihin ja moneen muuhun kysymykseen saat vastauksen Iro Researchin toteuttamasta vastuullisuustutkimuksesta (N=1000). Se on laaja tietopaketti elintarvikealan vastuullisuudesta ja voit tilata sen nyt hintaan 2950,00 € (alv 0%).
Tutkimuksen toteuttamisesta Irossa vastasi Kari Solala (ETM), 050 465 4887, kari.solala@iro.fi