TUTKIMUKSET / 1.09.2023

Elintarvikealan vastuullisuus -tutkimus on valmis, tilaa omasi

Vastuullisuusmainos peltokuva

 

  • Mitä vastuullisuuteen liittyviä tekoja kuluttajat tekevät arjessa?
  • Mitä kuluttajat ajattelevat elintarvikealan vastuullisuuden tarkoittavan?
  • Mitkä vastuullisuuden osa-alueet ovat tärkeimpiä?
  • Miten hyvin vastuullisuusasioiden hoidossa on onnistuttu?
  • Kuinka vastuullisena elintarvikealan yrityksien toimintaa pidetään?
  • Kuinka ymmärrettäviä elintarvikepakkausten vastuullisuuteen liittyvät merkinnät ovat? Mitkä ovat tunnetuimmat ja eniten ostopäätökseen vaikuttavammat merkit?
  • Kuinka helppoa ostotilanteessa on tunnistaa vastuullisesti tuotettu elintarvike ei-vastuullisesti tuotetusta elintarvikkeesta?
  • Mitkä asiat pakkausmateriaaleissa, pakkauksen valmistuksessa ja käytössä vaikuttavat eniten vastuullisuuteen?
  • Kuinka läpinäkyvää ja ymmärrettävää elintarvikealan vastuullisuusviestintä on?
  • Mistä vastuullisuuteen liittyvistä asioista yrityksien tulisi viestiä enemmän?
  • Kuinka moni suomalainen luottaa siihen, mitä elintarvikealan yritykset kertovat vastuullisuudestaan?
  • Minkälainen viestintä lisäisi eniten luottamusta elintarvikealan vastuullisuustekoihin?

 

Näihin ja moneen muuhun kysymykseen saat vastauksen Iro Researchin toteuttamasta vastuullisuustutkimuksesta (N=1000). Se on laaja tietopaketti elintarvikealan vastuullisuudesta ja voit tilata sen nyt hintaan 2950,00 € (alv 0%).

Tutkimuksen toteuttamisesta Irossa vastasi Kari Solala (ETM), 050 465 4887, kari.solala@iro.fi

TAKAISIN