Asiakaskokemuksen kehittäminen

Asiakkaiden kuuntelu ja syvällinen ymmärrys auttavat kehittämään menestyviä tuotteita ja palveluita sekä toimivaa viestintää. Autamme selvittämään, miten asiakaskokemusta voisi entisestään parantaa.

Nainen on ostoskeskuksessa ja nauraa silmät kiinni kaksi paperikassia kainaloissaan.

Onko brändimme positioitu oikein? Miellyttääkö asiakaspalvelumme? Miten pärjäämme kilpailijoihin verrattuna? Miten todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat meitä ystävilleen ja kollegoilleen? Miten brändimme sijoittuu oman kilpailuryhmänsä brändien NPS-vertailussa?

Etsimme vastauksen kysymyksiisi ja autamme kehittämään toimenpiteistäsi entistä toimivampia. Mitä enemmän brändilläsi on suosittelijoita ja vähemmän torjujia, sitä uskollisempia asiakkaasi ovat ja sitä varmempaa on markkinaosuutesi kasvu. Perustamme työmme luotettavaan asiakastietoon, näkemykseen ja kokemukseen.

Palvelemme esimerkiksi näissä:

  • Asiakastyytyväisyystutkimus
  • Asiakasuskollisuus ja NPS
  • Ostopolkututkimus
  • Tuote- ja palvelukonseptin tutkimus
  • Palvelun käytettävyystutkimus
  • Jakelukanavatutkimus