Brändin kehittäminen

Parhaat brändit vetoavat tunteisiin, mutta niitä johdetaan tiedolla. Jotta tutkimustieto muuttuisi päätöksenteon työkaluksi, täytyy brändin ja sen käyttäjien suhdetta todella ymmärtää. Myös brändin position ja vetovoiman kehittymistä kannattaa seurata jatkuvasti.

Nuori nainen kävelee vaateliikkeen näyteikkunan ohi ja katsoo kameraan punainen takki yllään ja musta lierihattu päässään, aikakauslehti kainalossa.

Miten hyvin brändimme tunnetaan? Millaisia kilpailuetuja brändimme ytimessä on ja ovatko ne asiakkaillemme relevantteja? Mikä on brändimme positio kilpailukentässä? Erottuuko brändimme kilpailijoista asiakkaille merkityksellisellä tavalla? Miten viestimme menee perille eri kanavissa?

Autamme sinua saavuttamaan riittävän ymmärryksen oikeiden toimenpiteiden suunnittelun tueksi, kaipasitpa sitten brändisi täydellistä uudelleenpositiointia tai vain pientä hienosäätöä.

Palvelemme esimerkiksi näissä:

  • Tunnettuustutkimus
  • Brand tracking -tutkimukset
  • Brändimielikuvien ja -preferenssien tutkimus
  • Positiointitutkimus
  • Brändilupauksen ja -identiteetin testaus
  • Markkinointiviestinnän tutkimus