Media, mainonta ja viestintä

Markkinoinnin pitäisi toimia, eikö niin? Ennen kuin investoit markkinointiin, kannattaa varmistaa, että tietyt perusasiat ovat kunnossa. Laadukas tutkimustieto auttaa saamaan markkinointipanostuksilla positiivisia vaikutuksia liiketoimintaan ja minimoi epäonnistumisen riskit.

Ulkomainos bussipysäkillä kaupungissa.

Miten hyvin tunnemme tuotteemme tai palvelumme kohderyhmät? Mitä medioita he käyttävät ja millä alustoilla liikkuvat? Tarjoaako media sisältöjä kuluttajien ehdoilla heidän käyttämilleen alustoille?

Perustamalla markkinointipanostukset luotettavaan tutkimustietoon varmistat parhaat tulokset. Silloin mainonta tavoittaa halutun kohderyhmän ja erottuu mainosvirrassa, sekä mainoksen viesti on ymmärrettävä ja vetoaa vastaanottajaan.

Palvelemme esimerkiksi näissä:

  • Medioiden käyttötutkimukset
  • Lehtien lukijatutkimukset
  • Kohderyhmätutkimukset
  • Mainonnan esitestaus
  • Huomioarvon mittaaminen
  • Mainonnan tehokkuuden mittaaminen
  • Kampanjan jälkimittaus