Näin me tutkimme
Tutkimus on intohimomme, ja ymmärrämme, että sinä haluat keskittyä omaasi. Autamme sinua ottamaan laadukkaan tutkimustiedon käyttöösi – ja johtamaan mutun sijaan oikealla tiedolla. Muotoilemme tutkimuksemme aina oikeanlaiseksi kokonaisuudeksi: toteutamme niin syväluotaavat yksilöhaastattelut kuin väestöä edustavan Tuhat suomalaista -tutkimuksen. Meiltä saat oivaltavaa tietoa pitkälle tulevaisuuteen.
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Asiakkaiden kuuntelu ja syvällinen ymmärrys auttavat kehittämään menestyviä tuotteita ja palveluita sekä toimivaa viestintää. Autamme selvittämään, miten asiakaskokemusta voisi entisestään parantaa.
Brändin kehittäminen
Parhaat brändit vetoavat tunteisiin, mutta niitä johdetaan tiedolla. Jotta tutkimustieto muuttuisi päätöksenteon työkaluksi, täytyy brändin ja sen käyttäjien suhdetta todella ymmärtää. Myös brändin position ja vetovoiman kehittymistä kannattaa seurata jatkuvasti.
Segmentointi ja kohderyhmäymmärrys
Asiakkaat ovat erilaisia ja heidän tarpeensa ja motiivinsa yksilöllisiä. Siksi samat keinot eivät pure kaikkiin. Kun tiedät, mitä nykyiset ja potentiaaliset asiakkaasi tarvitsevat, voit kohdentaa markkinointia tehokkaasti ja kehittää asiakkuuksia systemaattisesti.
Ostokäyttäytyminen
Kuuntelemme asiakastasi herkällä korvalla – ja jalostamme kuulemamme konkreettisesti hyödynnettäväksi asiakasymmärrykseksi, johtamisen työvälineeksi.
Tuote- ja palvelukehitys
Kehittämällä uusia tuotteita ja palveluita yhdessä asiakkaasi kanssa pääset varmimmin menestykkääseen lopputulokseen. Testaamme tuotteesi tai palvelusi, olipa se vielä vasta idea tai jo lanseeraustasolla. Testaaminen voidaan toteuttaa niin kvantitatiivisesti kuin kvalitatiivisestikin, joko verkossa tai kasvotusten.
Media, mainonta ja viestintä
Markkinoinnin pitäisi toimia, eikö niin? Ennen kuin investoit markkinointiin, kannattaa varmistaa, että tietyt perusasiat ovat kunnossa. Laadukas tutkimustieto auttaa saamaan markkinointipanostuksilla positiivisia vaikutuksia liiketoimintaan ja minimoi epäonnistumisen riskit.
Yhteiskunta ja järjestötoiminta
Laadukas tutkimus auttaa myös yhteiskunnallisia toimijoita, järjestöjä ja yhdistyksiä kehittämään toimintaansa entistä paremmaksi. Asiakkailta, jäseniltä ja sidosryhmiltä kerätty palaute kertoo, mikä toimii ja mihin pitäisi reagoida.
Kvalitatiivinen tutkimus
Kokeneet ja uteliaat tutkijamme palveluksessasi! Kvalitatiivinen tutkimus tuottaa uusia ideoita ja tietoa, jota et ehkä osannut odottaakaan. Autamme markkinoijaa ymmärtämään kohderyhmiään entistä paremmin.
Tiedonkeruupalvelut
Toteutamme tutkimushaastattelut asiakkaidemme toimeksiannosta kaikilla menetelmillä. Tutkimuksen tulokset saat toiveidesi mukaisesti datana, ristiintaulukointeina, graafeina tai yhteenvetoraportteina tutkijan johtopäätöksillä.